This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

Mobile Gaming: un business da 21 miliardi di dollari

/, Trends/Mobile Gaming: un business da 21 miliardi di dollari

Analyst: Mobile-gaming revenues will surpass $21B in 2014 with — guess who? — Asia leading the way | GamesBeat | Games | by Jeff Grubb.

 

 

Secondo i dati elaborati da Superdata Research e pubblicati da Venture Beat  il mercato mondiale del mobile gaming raggiungerà entro la fine dell’anno il traguardo dei 21 miliardi di dollari di fatturato, un incremento del 19% rispetto ad i dati dell’anno scorso.

La maggior parte di questo fatturato è relativa al mercato asiatico che, pur caratterizzato da una minor spesa media per giocatore (che invece risulta maggiore in mercati più maturi come USA e Gran Bretagna, per contro definiti da una crescita complessiva minore rispetto alla media del mercato)  può contare su numeri maggiori in assoluto e su prospettive di crescita entusiasmanti: in Cina, india e Russia una larga fetta della popolazione sta infatti raggiungendo un livello di reddito tale da potersi permettere l’acquisto di uno smart phone e l’accesso a servizi di mobile internet. In generale si prevede che entro il 2016 l’ingresso di questi nuovi utenti porterà il fatturato globale a raggiungere i 28 miliardi di dollari.

Per commentare questo post su Facebook clicca qui

By | 2014-09-08T09:27:18+00:00 September 8th, 2014|Industry, Trends|0 Comments

Leave A Comment